Inspiration    |     Musik    |     Shopping    |     Resor    |    Tips    |     Wanties    |     Allmänt

Ren Hud B5 - produkt som tar bort dina finnar

2013-08-19 | 19:52:13 | Allmänt |
Satt en dag och googlade runt på internet och av en slump skrev jag "ren hud" i googlefältet. Vips så ramla jag in på en hemsidan www.renhud.se. Med lite läsning blev jag väldigt intresserad och vips hade jag beställt en burk med Ren Hud B5 och en ask med Ren Hud Akneplåster. Till en början var jag väldigt kritisk mot produkterna, de första 2 veckorna hände ingenting men jag ville verkligen ge det ett seriöst försök och efter ca 4 veckor börja saker och ting hända. Jag såg en markant minsking och min annars så problematiska hy blev näst intill helt fri från plitor och andra orenheter. Jag är jättenöjd med Ren Hud B5 och Ren Hud akneplåster och kan helt klart rekomendera dessa till er med dålig hy.