Inspiration    |     Musik    |     Shopping    |     Resor    |    Tips    |     Wanties    |     Allmänt

VILL INTE

2013-08-13 | 13:26:16 | Allmänt |
Hej, asså det är bara 8 dagar kvar till skolan börjar och jag vill verkligen inte! Känns som det enda jag gjort på lovetär att jobba.. känner mig inte tillräckligt utvilad för att sommarlovet ska vara slut. Har nästan inte haft någon bara slappardag i sommar. Men ska ändå bli skönt med rutiner igen kanke, bara plugget som är så jobbigt! men i helgen så var det lite festligheter och sen tog vi en spontantur till göteborg. Vi skulle egentligen på en fest på en strand men det öste ner med regn så planerna blev ändrade och det blev en hemmafest istället. I göteborg käkade vi bara lunch och fika hos syrran, fick bara med mig en söt blus från tessie hem. 
men nu ska jag försöka ta mig ut på en lång powerwalk. 
ni får ha en toppendag!